2011. július 16., szombat

Második sárkányeresztés a Velencei tónál

Másodszorra akkor vittem magammal a sárkányt, amikor leruccantunk a Velencei tóhoz fürdeni. Itt próbáltam ki először az előző bejegyzésben szereplő kantározást. Ennek ellenére továbbra is bénáztam, nem tekertem le elég eresztő zsinórt (erre azóta jöttem rá). Ez alkalommal viszont már voltak jobb pillanataim - ha csak másodpercekre is :) -, amikor magasabbra emelkedett a sárkány, mint a saját magasságom. Egyre jobban élveztem a sárkányozást. Ugyanakkor csak zavart, hogy nem sikerült még magasabbra emelni. Azóta láttam pár videót, ahol még az ovisoknak is jobban ment. Mondta is Bea, hogy majd lemegyünk a játszótérre és megkérjük őket, hogy segítsenek. :)

1 megjegyzés:

  1. Hajrá! Szép ez a pillanat, ahogy magasba emelkedik, a sárkányeresztő meg követi :) Grat a fotósnak is. :)

    VálaszTörlés