2011. július 3., vasárnap

Az első sárkányom és sárkányozásom

Amikor a Decathlon hűségkártyám létrehoztam, poénból kedvenc sportnak a papírsárkányozást jelöltem meg, azon belül is a profi szintet. Holott életemben nem sárkányoztam, a gyerekkoromból is kimaradt. Nem sokkal ezután 32. születésnapomra nővéreméktől kaptam egy egyzsinóros gyémánt sárkányt, egy Tribord Zeruko Diamantwing -et.


A sárkány paraméterei:
- 5-30 km/h erősségű szélhez ajánlják
- nagyon stabil
- vitorla: 100% poliamid 70 g/m²
- üvegszálas váz

Az első "eresztésem" kb 10 perces próbálkozás volt a kecskeméti Decathlon áruház mellett, de a sárkány leginkább földközelben maradt. Sajnos a sárkányhoz kapott leírás számomra nem volt egyértelmű, bizonytalan maradtam, hogy egyáltalán jól "raktam-e össze", jól csinálom-e az eresztést.

A kezdeti sikertelenség ellenére elkapott a sárkányozás őrülete, ezért elkezdtem kutatni a neten és rátaláltam a sarkany.info oldalra. A fórumon keresztül kértem segítséget. Akkor hallottam először kantárról, eresztő zsinórról. :) A sárkányos kollégák segítőkészen magyarázták hogyan kössem rá az eresztő zsinórt a kantárra. A fórum topic itt érhető el.

A következő bejegyzésben összefoglalom a tudnivalókat, hogy a hozzám hasonló kezdő sárkányeresztők eggyel több helyen találhassák meg ezeket az információkat.

Ha valaki szintén bénának érezte magát az első sárkányeresztésekor, hát álljon itt megnyugtatásul ez a videó hogyan NE eresszünk sárkányt. Ennél csak jobban lehet csinálni. :)))


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése