2011. október 30., vasárnap

Műhelytitkok

Amíg a fórumon megy a szervezkedés, tervezés Urban Ninja The Bad varrás ügyben, egy szélmentes őszi szombaton Humanual a műhelyében elkészítette az anyag kiszabásához szükséges sablont, én pedig dokumentáltam az eseményeket. A dolog érdekessége, hogy a sablon nem kartonból készült - mint ahogy általában szokott -, hanem a bútorok hátuljához használt vékonyabb lapból (majd kiegészít egy hozzászólással és megosztja a "szakszót" :)).* Viccesen azt mondta azért, mert nem szeretné, ha elkopna mire mindannyian körberajzoljuk. :) Miután a sablon meglett, átnéztük a tervet is, hogy mit hogyan kell csinálni, melyik alkatrész hova való. A többit meséljék el a fotók.

* update 2011.10.31: 3,2 mm vastag HDF bútorokhoz használatos hátfal (forrás)

2 megjegyzés:

  1. Már a kiegészítés írásában sem adod meg a lehetőséget, hogy egy kicsit szakmaiskodjak? :)
    Ennyi kép az elmúlt 20 évben nem készült rólam, köszi! ;)
    Folyt. köv.!

    VálaszTörlés
  2. Lassú a reakció! 30-án jelent meg a bejegyzés, vártam egy napot, nem reagáltál, megkerestem a választ. :D :D :D (az igazság az, hogy egészen véletlen megtaláltam a választ és azon nyomban feljegyeztem az infót, nehogy elfelejtsem...)

    A fotók tekintetében nem is a mennyiség a lényeg, hanem a minőség. Remélem van közte ami tetszik és esetleg felhasználható másra is... :)

    VálaszTörlés